Hol tudok alkatrészt vásárolni?
Szivattyúink mellett a hozzájuk tartozó alkatrészeket is megvásárolhatják viszonteladóinknál. Amennyiben nincs készleten az adott termék, de a központi raktárunkban elérhető, úgy 1-2 munkanapon belül postázni tudjuk a kiválasztott viszonteladónkhoz.
Hol tudok szivattyút vásárolni?
Kiterjedt viszonteladói hálózatunk révén az ország számos pontján megvásárolhatják termékeinket. Viszonteladóink listáját megyék szerinti bontásban megtalálják a weboldalunkon, valamint a Pedrollo Hungária Kft Facebook oldalán is.
Amennyiben nincs készleten a kiválasztott termék az üzletben, de a központi raktárunkban elérhető, úgy 1-2 munkanapon belül postázni tudjuk a kiválasztott viszonteladónkhoz.
Árajánlattal kapcsolatban kit kereshetek?
Magánszemélyként árajánlattal, vásárlással kapcsolatban viszonteladóink állnak az Önök rendelkezésére.
Ha azonban üzleti partnerként vásárolna, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@pedrollo.hu email címen.
Kihez fordulhatok műszaki jellegű kérdéseimmel?
Elsősorban kérjük, a kiválasztott viszonteladó partnerünkkel lépjen kapcsolatba.
Amennyiben speciális kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a +36 56 515 276-os telefonszámon és átirányítjuk szervíztechnikus kollégánkhoz.
Kiválasztásban kitől tudok segítséget kérni?
Viszonteladóink nagy szakértelemmel állnak az Önök rendelkezésére, hogy az igényeket figyelembe véve a legmegfelelőbb terméket tudják kiválasztani Önöknek.
Kérdéseikkel, vásárlási szándékaikkal forduljanak bizalommal viszonteladó partnereinkhez!
Melyik a hozzám legközelebb lévő viszonteladó?
Partnereinket megyék szerinti bontásban, pontos címmel és elérhetőségekkel megtalálhatják a weboldalunkon, illetve a Pedrollo Hungária Kft Facebook oldalán, melyeket az oldalon mellékelt térképen is feltüntettünk. Így az Önhöz legközelebb eső viszonteladónkat gyorsan és egyszerűen megtalálhatja.
A viszonteladóknál milyen áron kaphatóak a Pedrollo termékek?
A termékek áráról kérjük, minden esetben a kiválasztott partnerünktől kérjenek információt.
Viszonteladó szeretnék lenni, mi a menete?
Amennyiben viszonteladónk szeretne lenni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@pedrollo.hu email címen. Kérjük, az email tartalmazza a következő adatokat, hogy a megfelelő kollégához tudjuk átirányítani Önt: cégnév, adószám, központi cím. Megkeresésére rövid időn belül válaszolni fogunk!
Mennyi a garanciaidő?
A törvény által meghatározott garanciaidő szerint vállaljuk a garanciát, amely részletezve van a garanciajegyen, ár sávok szerint, de a gyártó minden termékére alap esetben 2 év garanciát biztosít.
Kiterjesztett 3 év garanciát vállalunk 4Blockm és Top Multi 2 termékeinkre. Illetve kiterjesztett 4 év garanciát vállalunk egyfázisú JSW és FutureJet szivattyúinkra.
Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?
A garanciát kizárólag a garanciajegy és a számla mellékelésével tudják érvényesíteni a vásárlók garanciaidőn belül a vásárlás helyén, vagy szakszervizeinkben (megtalálható a garanciajegy mellékleteként a szakszervizeink listája). A garanciaidő, kiterjesztett garanciaidő nem regisztrációhoz kötött.
Meghibásodás esetén kit keressek?
Amennyiben a készülék garanciaidőn belül hibásodott meg, kérjük, elsősorban vegye fel a kapcsolatot az üzlettel, ahol a terméket vásárolta. Viszonteladó partnerünk jelzi felénk a készülék meghibásodását, a bevizsgálást telephelyünkön a szervíztechnikus kollégánk végzi.
Garanciaidőn túli meghibásodás esetén szervízpartnereink állnak rendelkezésükre.
Szervízpartnereinket megtalálhatják weboldalunkon pontos címmel és elérhetőségekkel.
Hogyan tudom visszajuttatni a garanciaidőn belül meghibásodott készüléket a forgalmazóhoz?
Kérjük, tiszta állapotban, dobozba csomagolva vigyék vissza a meghibásodott készüléket abba az üzletbe, ahol vásárolták. Viszonteladóinktól futárszolgálattal mi hozatjuk vissza a hibás terméket telephelyünkre, ahol a szervíztechnikus kollégánk bevizsgálja azt. A garancia érvényesítéséhez kérjük, a garanciajegyet és a számlát is mellékelni szíveskedjen.
A bevizsgálást követően szervíztechnikusunk felveszi Önnel vagy az üzlettel a kapcsolatot, hogy a hibáról tájékoztassa.
Miért nem tudok belépni a pótalkatrészes weboldalra?
Pótalkatrészes oldalunk csak szerviz partnereink és/vagy viszonteladóink számára elérhető. Alkatrész vásárlással kapcsolatban keresse bizalommal viszonteladóinkat.
Hogyan tudom telepíteni a megvásárolt szivattyút? Van-e telepítő szakemberük?
Jelenleg nincs olyan szolgáltatásunk, hogy telepítjük is a készülékeket, azonban kérjük, vegyék igénybe szakember segítségét a megfelelő üzembe helyezés érdekében.